Durata întinsă a pandemiei, dar și efectul de yo-yo al informațiilor primite, pendularea între veștile bune urmate de altele rele, sunt stresori puternici și cu toții suntem afectați aceste lucruri. Unii poate mai puternic, alții poate mai puțin, dar cu toții resimțim de evenimentele din ultimele 18 luni.

Apariția vaccinului acesta a adus cu sine o speranță, dar în același timp și frământări și neliniști noi. Cu toții ne punem întrebarea cum va arăta viitorul de acum înainte? Care va fi noua normalitate?

În discursul zilnic din mass-media auzi mai mereu expresii precum "coduri portocalii", "creșteri de prețuri", "o nouă criză economică", "avalanșă de demisii", "al patrulea val" sau despre o posibilă revenire la "școala online". Prea multe variabile și prea puțină certitudine. Toate aceste lucruri ne copleșesc și uităm să ne privim pe noi înșine în contextul vieții noastre.

Poți suferi de burnout dacă:

- Ai o problemă de concentrare sau nu te mai simți productiv

o Îți este greu să îți începi ziua de lucru, îți este dificil să fii consecvent și să îți finalizezi sarcinile

- Te simți iritat, ești cinic sau hipercritic cu alții sau cu sine

o Cu toții știm că nu putem să fim veseli și expansivi zilnic. Dacă activitățile zilnice au un impact asupra stării tale de spirit, a stimei de sine sau a modului de relaționare cu cei din jur, nu ezita să investighezi cauzele

- Simți o decădere la nivelul fizicului 

o Trăim cu impresia că fizicul și psihicul sunt entități diferite. Nimic mai greșit! Starea mentală are o influență majoră asupra stării noastre de sănătate fizică. Durerile de cap, stomac, insomniile sau oboseala cronică pot fi semnele bornout-ului

Sunt Diana Zazula, psiholog și mi-am propus să vă fiu alături pe drumul pe care l-ați ales, indiferent dacă scopul este de a vă vindeca traumele din trecut sau de a păși pe un drum al autocunoașterii și dezvoltării sinelui pentru un viitor mai bun.

Mai multe detalii despre activitatea mea găsiți aici: https://iocucioc.ro/.

Despre ce vom discuta?

- Cum putem identifica burnout-ului: diferența dintre stres și burnout

- Cauzele burnout-ului

- Cum putem preveni burnout-ul

- 5 metode de gestionare a burnout-ului

Dragi prieteni ai Serilor Pozitive Satu Mare

Ne-am dorit sa revenim in comunitate cu entuziasm, invitati minunati si teme de actualitate, insa acest lucru nu este posibil datorita situatiei pandemice si a restrictiilor impuse.

Asadar evenimentul nu va mai avea loc si va fi reprogramat dupa ce se vor ridica restrictiile. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri si va dorim multa sanatate!