Ce este, cum se construieşte şi la ce serveşte  „brandul personal" ?

Pentru ca să devii tu însuţi/însăţi un brand, prin ceea ce reprezinţi ca fiinţă bio-psiho-socială, unică şi irepetabilă, este nevoie să-ţi dezvolţi personalitatea pe baza unui set consistent de trăsături: entuziasm, sinceritate, robusteţe, competenţă şi rafinament.

Începe prin a-ţi cunoaşte drepturile în relaţia cu ceilalţi, punctele tari şi punctele slabe, construindu-ţi imaginea personală din ce ai mai bun, corectează, controlează,  sau pune în umbră punctele tale vulnerabile. Necunoaşterea propriei persoane favorizează o viziune deformată, chiar eronată cu privire la propria persoană, individul interpretându-se pe sine mai mult sau mai puţin conştient, este ambiguu în orientările şi deciziile sale şi nu-şi dă seama de consecinţele acestei situaţii.

Pentru "a trăi" cu adevărat, adică pentru a găsi viaţa satisfăcător de rezonabilă, este nevoie de o imagine personală adecvată şi realistă pe care s-o acceptăm, în relaţiile cu ceilalţi este nevoie să fim reprezentaţi de o identitate bine conturată a unui brand personal. Mai mult, pentru a ne construi un brand personal, este nevoie să ştim ce anume dorim, altfel, spune Andre Moreau, nu există vânt favorabil dacă nu ştim în ce direcţie vrem să ne îndreptăm!

Eu sunt Rodica Lohan, un om care a ales să creadă cu încăpățânare în oameni și în scânteia divină din fiecare; o ființă iubitoare de soare, armonie, zbor și bucurie; un mic pribeag pe câmpia nesfârșită a cunoașterii care nu uită niciodată să-și pună în buzunare alături de cărți de suflet și pietricelele pentru șotron.

Te aştept cu mare drag să descoperim împreună Ce este, cum se construieşte şi la ce serveşte  „brandul personal" ?

Data: 14 Mai 2013 ora 18 - 20

Locaţia: Satu Mare, B-dul Unirii, Nr. 61

La sfârşitul întâlnirii, participanţii sunt invitaţi să lase o DONAŢIE, cât consideră că a valorat informaţia pentru ei, în felul acesta contribuind la susţinerea activităţilor Asociaţiei Schimbare Pozitivă.